Utleie 2025
Utleie av lokalene i Frogner Grendehus SA administreres av Vaskeladden AS.
Ønsker du å leie lokaler send e-post med følgende opplysninger:
- Leieperiode
- Hvilke rom? (info under «galleri» øverst på nettsiden)
- Navn/kontaktperson
- Telefonnummer
- E-postadresse
- Fødselsdato og år
- Adresse
- Formål / type arrangement
e-post: Booking epost / salg@vaskeladden.co
Telefon booking: 97 68 92 60
Ved ønske om langtidsleie eller leie i forbindelse med større arrangementer be om pris.
Sjekk tilgjengelighet i utleiekalender her
Utleiepriser for hverdager – gjelder fra 1. januar 2025
Leieobjekt – hverdager | Leiepris 2025 |
Storsal | 3 850 |
Storsal og peisestue | 5 100 |
Kafeteria | 2 800 |
Kafeteria og peisestue | 4 100 |
Kjøkken | 550 |
– Middagsservering, pris pr gjest | 10 |
– Enkel servering, pris pr. gjest | 6 |
Alle rom eks. peisestue | 5 700 |
Alle rom inkl. peisestue | 6 500 |
Scene-elementer pr. stk | 115 |
Foreningsleie 1 | 780 |
Foreningsleie 2 | 2 180 |
Utleiepriser for helger *) – gjelder fra 1. januar 2025
Leieobjekt – helg (fredag ettermiddag, lørdag og søndag *) | Leiepris 2025 |
Storsal | 4 600 |
Storsal og peisestue | 5 400 |
Kafeteria | 3 650 |
Kafeteria og peisestue | 4 500 |
Kjøkken | 600 |
– Middagsservering, pris pr gjest | 10 |
– Enkel servering, pris pr. gjest | 6 |
Alle rom eks. peisestue | 6 050 |
Alle rom inkl. peisestue | 6 800 |
Scene-elementer pr. stk | 115 |
Foreningsleie 1 | 780 |
Foreningsleie 2 | 2 580 |
*) Gjelder også bevegelige helligdager
Frogner pensjonistforening betaler foreningsleie 1. Øvrige foreninger betaler foreningsleie 2, med mindre annet er avtalt.
Renhold
Vi ønsker at alle leietagere skal komme til rene og trivelige omgivelser, derfor er vask inkludert i leieprisene, og blir utført av et eksterne renholdere. Med andre ord, leietakere gis ikke anledning til å vaske selv.
Leietakere skal rydde, koste og klargjøre lokalene for vask. Alle rester av konfetti og tape på bord og andre overflater skal fjernes av leietaker.
Ved bruk av engangsservice (tallerkner, glass og bestikk) er det leietagers ansvar å rydde og ta med seg dette hjem etter bruk. Engangsservice skal ikke kastes i søppelcontainere på utsiden av Grendehuset.
Detaljerte ansvarsforhold når det gjelder renhold og rydding er definert i leiekontrakten.